Foredrag

Foredrag:
Autentisk nærværende ledelse
Hvordan bliver man autentisk og nærværende?
Hvordan kan du i dit lederskab gøre en personlig forskel, som ikke kun bygger på faglighed? Hvordan får man autentisk gennemslagskraft?
Mange taler om autentisk ledelse og generelt om autenticitet. For at skabe relationer og varige resultater sammen med medarbejderne, handler det ikke kun om din egen autenticitet. Det er i kombinationen med dit nærvær, at du kan skabe en mærkbar forskel. Nærværet gælder både i forhold til dig selv, men også nærværet i nuet og nærværet med medarbejdere, kolleger, ledere og måske kunder omkring dig. Tillid er endnu en vigtig faktor i samarbejdet med andre og et fundament for autenticitet og nærvær. Kombinationen af autenticitet og nærvær skaber øget medarbejdertilfredshed, trivsel, produktivitet og kundetilfredshed.
Foredrag:
Autentisk nærvær og kundetilfredshed
Hvad skal der til for at skabe kundetilfredshed?
Hvad er nærværssalg?
Hvordan påvirker det autentiske nærvær kundetilfredsheden?
Hvad er autentisk branding?
Som kunde har man behov for at blive imødekommet og forstået. Hvad sker der i hjernen ved en ubehagelig kundeoplevelse – og hvad kan vi gøre for at ændre indtrykket?


Foredrag:
Autentisk nærvær og trivsel
Hvordan påvirker frygt og tillid arbejdsmiljøet?
Hvordan skaber autenticitet og nærvær trivsel?
Kan man forebygge stress ved autenticitet, nærvær og trivsel?
”80% af en virksomheds succes, er medarbejderne!”
Frygt har stor indflydelse på vores trivsel og på om vi kan være os selv. For at beskytte os selv mod trusler udefra, benytter vi ofte forskellige selvbeskyttelsesmønstre.
Tillid kan opbygges, men også nedbrydes og har en vigtig indflydelse på vores trivsel og samarbejde. Både frygt og tillid kan påvirke vores autenticitet og nærvær.